FAQ
Jeśli chcesz wziąć udział w aukcji
· Jak kupić przedmiot wystawiony na aukcji?
Najpierw należy zarejestrować się na platformie aukcyjnej www.auction-baltic.com, a następnie znaleźć interesujący Cię przedmiot i złożyć ofertę. Po zarejestrowaniu się i złożeniu oferty, użytkownicy mogą zobaczyć oferty innych uczestników i śledzić wszystkie informacje związane z aukcją. Po zakończeniu aukcji kontaktujemy się z oferentem, który zaproponował najwyższą cenę, aby omówić warunki zakupu.
· Jak odbywa się rejestracja?
Kliknij "Zarejestruj się" u góry strony po prawej stronie. Kliknij "Zarejestruj się" na górze strony po prawej stronie. Jeśli chcesz sprzedać swoje przedmioty za pośrednictwem aukcji, wybierz "Sprzedającym", wypełnij formularz rejestracyjny, a my wkrótce się z Tobą skontaktujemy. Jeśli chcesz wziąć udział w aukcji, wybierz opcję "Kupującym", a następnie "Osoba fizyczna" lub "Firma" i wypełnij formularz rejestracyjny. Ważne jest, aby pamiętać, że wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail użyty do rejestracji.
· Czy mogę wziąć udział w aukcji bez rejestracji?
Niestety, nie ma możliwości wzięcia udziału w aukcji bez rejestracji.
· Czy obowiązuje opłata rejestracyjna? Czy muszę wpłacić kaucję/ depozyt, aby wziąć udział w aukcji?
Rejestracja jest bezpłatna, a do wzięcia udziału w aukcji nie jest wymagany depozyt ani kaucja.
· Jak mogę anulować swoje konto?
Jeśli chcesz anulować swoje konto, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] a my usuniemy Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych.
Aukcja
· Co to jest cena zastrzeżona?
Cena zastrzeżona to minimalna cena określona przez sprzedającego, poniżej której sprzedający może powstrzymać się od sprzedaży swoich towarów, jeśli tego nie chce.
· Kiedy i jak dowiem się, czy osiągnąłem/-am zastrzeżoną cenę?
Zazwyczaj zastrzeżona cena jest ukryta, ale jeśli aukcja osiągnie tę kwotę, zastrzeżona cena jest wyświetlana obok przedmiotu. Cena zastrzeżona jest również ujawniana licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę na koniec aukcji.
· Jaka jest różnica między zakładami ręcznymi i automatycznymi?
Automatyczny zakład - zakład postawiony przez system w imieniu użytkownika po wprowadzeniu przez niego danych automatycznego zakładu. Automatyczne zakłady zapewniają:
- Możliwość wzięcia udziału w aukcji, jeśli nie możesz dołączyć w kluczowym momencie;
- Mniejsze ryzyko postawienia większego zakładu niż przewidywano;
- Wygraną, jeśli drugi uczestnik wniesie zakład o takiej samej wysokości ręcznie.
Zakład ręczny to zakład postawiony ręcznie przez użytkownika. Zalety zakładów ręcznych:
- Możliwość uczestniczenia i oceny sytuacji w czasie rzeczywistym;
- Elastyczność pod względem zakładów.
· Czy możliwe jest obejrzenie przedmiotu na żywo przed postawieniem zakładu?
Tak. Aby obejrzeć przedmiot, należy zarejestrować się na przegląd (data przeglądu znajduje się przy każdym przedmiocie). Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą to zrobić, klikając przycisk "Zarejestruj się na przegląd". Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dokładnego czasu i miejsca przeglądu.
· Kiedy i jak dowiem się, czy wygrałem/-am aukcję?
Po zakończeniu aukcji skontaktujemy się z osobą, która zaoferowała najwyższą cenę.
· Jakie opłaty stanowią część ceny produktu? Czy naliczany jest podatek VAT?
Składane stawki nie zawierają podatku aukcyjnego w wysokości 2,7% oraz podatku VAT w wysokości 23% (o ile nie określono inaczej), które są naliczane od ceny końcowej.
Po zakończeniu aukcji
· W jaki sposób dokonuje się płatności za towar?
Wysyłamy Ci fakturę, a Ty dokonujesz płatności.
· Kiedy mogę odebrać towar?
Po otrzymaniu płatności za przedmiot skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu odbioru przedmiotu.
· Kto zajmuje się transportem towarów? Czy świadczycie tę usługę?
Za transport towarów zazwyczaj odpowiada kupujący, ale w razie potrzeby możemy zapewnić taką usługę.